Příprava na hodinu č.1
29. 6. 2009
Příprava na vyučovací hodinu
Jméno: Lucie Zíková
Třída: 9.A
Počet žáku: 20
Datum: 26.3.2009
Předmět: Výpočetní technika
Téma: Práce v Microsoft Word, na internetu a prezentace v PowerPointu
čas
|
činnosti
|
pomůcky
|
poznámky
|
5 minut
|
Zápis učitele do třídní knihy, seznámení žáků s učitelem.
|
|
Žák sedí u svého počítače.
|
5 minut
|
Učitel se ptá, co žáci na počítači již umí.
|
|
Žák komunikuje s učitelem (odpovídá na kladené otázky).
|
10 minut
|
Učitel seznamuje žáky s programem vyučovací hodiny, zadává jim práci.
|
|
Žák komunikuje s učitelem, ptá se na věci, které mu nejsou úplně jasné. Žák se ptá učitele na jakékoliv otázky.
|
20 minut
|
Učitel popisuje práci v Microsoft Word, v Power Pointu a na internetu. Poté práci zadává a kontroluje, jak žáci pracují.
|
Projektor (učitel může žákům ukázat zadání na připravené práci)
|
Žák je schopen se stručně představit v Microsoft Word, poté zhotovit krátkou prezentaci na stejné téma – tedy Něco o mně a na internetu vybrat 3 nejnavštěvovanější stránky, které vloží do Microsoft Word.
|
5 minut
|
Závěr hodiny – učitel komunikuje se žáky na téma dnešní hodiny, zjišťuje, jak se jim práce líbila. Na závěr hodiny žákům sdělí, co je čeká příští hodinu.
|
|
Žák hodnotí, co se dokázal v dnešní hodině naučit a ptá se učitele na věci, které mu nejsou jasné.
|
Žák dokáže zvládat práci v Microsoft Word, vyhledat zajímavé odkazy na internetu ( nebo nejnavštěvovanější odkazy) a dokáže vytvořit krátkou prezentaci, kde se pár větami představí. Dokáže reagovat na otázky učitele a vykonávat zadanou práci.
Na příští hodinu bych si připravila výsledky nejnavštěvovanějších odkazů, kdo nestihl 3 úkoly, v následujících hodině by práci dodělal, kdo je stihl, vypracuje v Microsoft Excel graf na téma Nejnavštěvovanější odkazy u žáků ve věku 15 let.